Sheriffien omistuslait

1. Jos näen tai löydän jotain ja pidän siitä, se on minun.
2. Jos se on suussani, syvällä kurkussa tai huulilla, se on minun.
3. Jos pystyn ottamaan sen sinulta viekkaudella tai hölmöyttäsi, se on minun.
4. Jos se oli minulla juuri äsken, vaikka se putosikin suustani tai käpälistäni, se on minun.
5. Jos se on minun, se ei saa koskaan näyttää olevan sinun, etkä saa edes havitella sitä.
6. Jos pureskelen jotain palasiksi, kaikki palaset ovat minun, paloja on turha tulla siivoamaan heti.
7. Jos se vain näyttääkin siltä, että se on minun, se on minun. Muista se!
8. Jos näin sen ensin, se on minun. Älä edes yritä ottaa sitä minulta.
9. Jos leikit jollakin ja laitat sen maahan, siitä tulee automaattisesti minun. Käsilaukku sisältöineen on poikkeus.
10. Jos se on rikki, se on sinun. Muista kuitenkin vaihtaa se johonkin herkkuun, sillä ilmaiseksi en luovuta edes rikkonaista tuotetta.


Näiden lakien pohjalta meillä usein leikitään. Varsinkin Sheriffit keskenään tuntuvat noudattavan näitä lakeja hyvinkin tarkasti. Usein jo roskiin kuuluvan lelun luovuttamisesta ja leikin lopettamisesta päästään vasta lahjonnan jälkeen keskusteluyhteyteen.


Julkaisemamme omistuslait pohjautuvat Facebookissa löydettyihin koiran omistuslakeihin

0 kommenttia: